lördag 25 februari 2012

Dåliga svullar vanor!


Vilken helg, matmässigt. 
Uäh!
Känner att jag kommit in i en riktigt dålig svullar cirkel. 
Måste få ett slut på det snarast! 

Till på det så lockar inte träningen lika mycket mera. 
Tror att jag ska ta och fokusera på att gå mera och köra mera styrka, 
för joggingen går inte så bra som jag vill och då tappar man ju lätt suget.

Och ska absolut försöka få ett stopp på det här förbannade små ätandet
av godis! Det blir att köra hårt från måndag nu igen, som i början när jag körde i gång. 

Heja Cila, pepp pepp pepp!

5 kommentarer:

  1. Du, vi behöver kanske peppa varandra extra mycket nu då? Jag har också börjat om igen på nåt sätt =(. Med de dåliga vanorna, alltså. Har klarat mig från godis o småätandet riktigt bra en tid, men nu senaste dagarna har det bara ökat för varje dag igen. Och jag har haft åt hel-ete för lite träning senaste 3 veckorna. MÅSTE tillbaka på banan igen nu.

    Men heja, heja dig. Känn mitt stöd ;-)

    SvaraRadera
  2. Skönt att man inte är ensam.. Även om det är lite små elakt att säga så :D
    Härifrån kan du också känna dig peppad!! Nu kör vi! :D

    SvaraRadera
  3. Jag hejjar på er!Ni är så duktiga så både Cila och erica :)

    SvaraRadera
  4. men gumman, du var ju så duktig och åt fruktsallad här om kvällen?? men du, en svacka är helt okej, kan behövas för att man ska få en "nystart"

    SvaraRadera
  5. Tack Caroline! :)

    Marie, jovisst åt jag fruktsallad. Och vad gjorde jag sen då..? Jo, letade upp lite chips i skåpet och mådade tills det var slut!! Huuh!
    Måste ändra tänket igen.. Har blivit alldeles för slappt nu.. :)

    SvaraRadera