fredag 24 februari 2012

Whoopie Pie & Brownie

Bilden är lånad från babble.com.

Jag älskar att baka!
Oftast misslyckas jag med att få det snyggt, 
men det brukar smaka bra iaf! :) 
Igår var jag såå sugen på brownies, så det lagade jag. 
Även om den blev i lösaste laget så var den såå god! 
Kladdigt seg och bara..Mums!

Och så testade jag på att baka Whoopie Pies (som på bilden).
Har läst ganska länge om dom på olika bakbloggar som jag följer. 
Men nu först vågade jag prova. 
Och mumma! 
Jag lagade choklad whoopie pies med vanilj smörkräm som fyllning. 
Smakar som drömtårta! :) 

Mina blev dock inte lika runda och fina då min sprits sak och jag inte är vänner. 
Jag behöver såå köpa vettiga tyllar! 
Dom ligger just nu överst på min villha lista. 

Btw, duktig som jag är så äter jag inte upp allt själv. 
Utan min syster är så illa tvungen att komma hit idag efter jobbet
och hämta både whoopie pies och brownies. :)
Hon behöver gödas, det behöver inte jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar