torsdag 23 februari 2012

Vägdax


+0,3 kg.

Ja, så kan de gå. 
Inte oväntat med tanke på hur jag har svullat senaste helgen. 
Och vad gör jag åt det då? 
Jo, idag ska vi baka brownie.. heh. 
Men blir det ätbart så är tanken att jag ska göda min syster lite. 
 :)

Helgens gotta som är inplanerat är annars popcorn och fruktsallad.
Köksbänken är full med frukter så att jag ska kunna svulla i
det nyttigare alternativet. 

Så hoppas jag att min förkylning som ligger och trycker på ska försvinna
så att jag får tillbaka energin till o träna tills Eddie kommer hem på onsdag. 
Jag vill såå få upp farten lite nu! 




2 kommentarer:

  1. Inte träna om du är sjuk sen! Det är farligt! jag kommer och tar dig i öra om jag ser att du tränar medans du är flunssig! Så det så...
    Puss

    SvaraRadera
  2. Jag lovar, mamma! ;P
    Just därför har jag avbokat senaste 2 gångerna, för att jag inte känt mig riktigt 100. :)
    Puss

    SvaraRadera