tisdag 24 april 2012

Bak abstinens!

Bild lånad av kalasgott.com.

Har bak abstinens så det bara susar om det! I lördags bakade jag brownies på Ebbas påskäggs choklad (ingen äter ändå upp det). Mao mjölkchoko och vitchoko blandat, oh my god va florrigt det var! Helt klart godaste hittills! Men, ja..som sagt..Bak abstinens! Har kämpat mig genom den här dagen utan att gå och köpa smör, för har jag det hemma så bakar jag helt klart!
Iaf.
Och så hittar jag Oooey gooey brownies, när jag sitter och surfar på mina bakbloggar. Och lägg av liksom! Brownie, marshmallows, kola gegg och chokladtryffel, i en och samma kaka! Dreggel!
Så..kanske det måste lagas i helgen. Men så är jag ju också grymt sugen på att baka mini cupcakes så jag får öva på att spritsa, vilket behövs! Och inte kan jag ju baka både och, eller...??!

Jag tror jag har problem. Allvarligt alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar