torsdag 12 juli 2012

Res sugen som bara den!

Igår var vi på härlig familjemiddag till stugan. Att vi alltid har lika kul är så underbart! :)

Iaf, mamma kom på att pappa fyller 60 (!!) om 2 år. Så nu är vi i reseplanerar stadiet igen..!
Dom vill absolut inte fira hemma, utan det blir att åka iväg på en härlig 2 veckors semester någonstans.
Jag vill helst till Thailand..i vanlig ordning. Men det lutar åt Kap Verde eller nåt.
Härligt att i allafall få sätta igång och surfa om olika länder.
Jag är ju så störd att jag är deppad över att inte få resa nästa år.
Mamma, pappa, Mia & Christer åker till älskade Aonang i januari. Och det svider!
Jag vill också! Blir som en liten barnrumpa som bara vill gömma sig och vakna upp när dom kommit hem igen. Har jag problem? Antagligen..

Och nu bara flummar jag, så nu lägger jag ner... :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar