torsdag 7 februari 2013

Tillbaka från de döda, nästan iaf!

Äntligen börjar jag känna mig som mig själv efter denna helvetes influensa som cirkulerar.
Bara jag blir av med den här nedrans hostan och nästäppan så kan man leva livet igen. :)
Men orken är tillbaka iaf, och jag har till och med lust att städa!
Så skönt att göra nånting!

Och så har min älskade mamma & pappa kommit hem från paradiset också! Äntligen!
Hoppade på dom i hallen när dom kom över i tisdags och kunde inte låta bli att skvätta lite..
Vad är det för fel på mig?

Annars är det de vanliga.
Holly skruttan är trotsig som bara den och har börjat kasta saker och spottar. Gulligt bara värre..
Ebba har helt gett sig in i att lära sig läsa på egen hand, och shit vad duktig hon är!! Hon läser, och läser och läser.. Och hon gör det bra! :)  Stolt mamma är bara förnamnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar