fredag 4 oktober 2013

Folkskygg?

Idag fick jag lust att fara på lite shopping när det var Open by Night i stan.
Så det gjorde vi! Syrran, ungarna och jag.

Först besökte vi Maxinge. Där blev det lite shopping till barnen, bla en söt skelett pyjamas som lyser i mörkret. Men aldrig att Holly skulle ta den på sig! Stackaren vart ju livrädd!
Så det blir snällt att lämna tillbaka bara. Tacksamt barn va ;)

Sen var vi in till stan, men efter 15 minuter så var vi tillbaka vid bilen igen! Fy attans vad mycket människor! Jag vet inte om jag har blivit folkskygg eller vad, men det var ju nästan obehagligt!

Men efter en sån kväll är jag extra lycklig över att bo i fina, lugna och tysta Geta.
Underbart!

2 kommentarer:

  1. Jag kände på samma sätt.. Vi for in, och sen när vi stannade på Torggatan och jag började titta mig omkring nejfysablar va folk o alla stirrar på alla, blev väldigt obekväm och sa att Nä, nu sticker vi hem =)
    Anni

    SvaraRadera
  2. Va skönt o höra att det inte bara är jag ;)

    SvaraRadera