torsdag 22 mars 2012

Nu är det äntligen vår!


Va bra man mår av att solen skiner, fåglarna kvittrar
och vår blommorna är på väg upp i rabatten.
Så härlig feeling!

Idag har Holly och jag varit till stan och små shoppat. 
Köpte en skaljacka åt Ebba, en regnjacka åt Ebba och en simdräkt till Holly. 
Sen passade vi på att träffa mommo, så vi lunchade på Savoy. 
Otroligt gott!

Sen måsta jag ju självklart via Kantarellen och köpa majspulver (?) så att jag kan försöka
laga macarons någongång. Har suktat efter dom ett bra tag nu. 

Vi ska ha en sån där riktig bakarhelg. Är så himla sugen på att testa en massa olika recept!
Just nu velar jag mellan att baka en hederlig äppelpaj, eller om jag ska testa en
vaniljpaj.. eller varför inte cheesecake i muffinsformar? 
Eller så slutar det med att jag lagar alltihop.. Eh.. 
Problemet är ju bara vad man ska göra med allting. Men det löser sig säkert.
Ebba ska iaf baka Center kakor alldeles själv.
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar